צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

28-29/7/2023 – Oxygen - התכנסות לאומנויות הנשימה

♦ מירי
אווירה מדהימה, בטוחה, מוגנת. ההקדמה בתחילת הסדנא יצרה מרחב מוגן ופתוח של ריפוי והתחברות. אני ממש מודה על הסופש הזה. החזרתם אותי לחיים. חזרתי לעצמי - וזו היתה המטרה שלי - לעשות ריסטארט. התומכים - ההלפרים ממש ממש ממש ממש עזרו לי. בלעדיהם הייתי הולכת לאיבוד. אני ממש מודה לקונסטלציה של הסדנא. היה מעולה אמן שיהיו עוד סדנאות כאלה.
 
♦ סשה 
אווירה מעולה. יצאתי למסע פנימי הסדנאות ממש הפעילו אותי. החוויה בנשימה מעגלית שולחת אותך למעמקי הנפש לפגוש דימויים ורגשות ששכחת שקיימים בך. בעיניי זו הזמנה למסע פנימי בו כוחות הריפוי הטבעיים של הנפש לוקחים פיקוד.
 
♦ נורית
אווירה טובה ורגועה. מאוד נהניתי מהתכנסות ציפיתי לזה מאוד וההתכנסות עלתה על הציפיות שלי
 
♦ סופי
אווירה טובה ומוחזקת. חוויתי התרחבות והעמקה. דרך טובה להתחבק ולהכיר את שער הנשימה
 
♦ סיון
אווירה מצוינת. טעמתי מדברים שונים ועברי כמה חוויות עוצמתיות
 
♦ גל
היה לי מושלם!!!  נהניתי מכל רגע. אני לא מגזימה. מהרגע הראשון שהגעתי להתכנסות הרגשתי אווירה מאוד מרגיעה, מרפה ומרפאה. נהניתי בכל סדנה וכל פעילות שהשתתפתי בה, אהבתי גם את הגיוון שהיה בין הסדנאות. בנוסף, העובדה שהיה הרבה מאוד הלפרים בסדנאות תרמה מאוד לתהליך שלי, הרגשתי שקיבלתי מענה מאוד מאוד קשוב בכל שלב שהייתי צריכה משהו. ואני בהחלט מזהה שההתכנסות נתנה לי את הדחיפה שכל כך הייתי זקוקה לה להמשיך להתמיד בשגרת תרגול הנשימות ביום יום שלי. ואני מרגישה משמעותית בריאה ושלוה יותר עכשיו 3>
 
♦ דליה
היה לי קסום ונעים. הרבה שחרור של משקעים רגשיים. שיפרתי את היחסים שלי עם עצמי. נהניתי מהכול אבל במיוחד מסשן ווים הוף
 
♦ קורן
האוירה היתה מצוינת, נעימה ומכילה. האינטראקציה הבין אישית של הנושמים למול הצוות ובין האורחים היתה סופר פתוחה ונעימה. התהליכים היו עוצמתיים והמסע שלי היה ממש מועיל ומדויק. אני ממליץ להגיע ללא ציפיות ולתת לנשימה לעשות את שלה כי כל שאר הדברים מסביב ממש תמכו לכך
 
♦ חן
אנשים וצוות מקסים וחם. היתה חוויה מדהימה. פגשתי אנשים מקסימים. נהניתי מאד.
 
♦ מור
צוות קשוב ואכפתי. הקשבתי לעצמי ואפשרתי מרחב הכלה. תודה
 
♦ אורן
אווירה נעימה מקבלת וברורה. נחשפתי למשהו שלא הכרתי בעבר בדיוק בשלב בחיים בו אני מחפש טיפול שאינו טיפול פסיכולוגי-קונבנציונלי. הפעילויות בסדנא עוררו בי רגשות, עזרו לי להגיע להבנות על דברים שנמצאים אצלי הרבה זמן בחיים אבל עד עכשיו לא קיבלו ביטוי ולא באמת ראיתי את הקשר ביניהם.