צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

21-23/9/2023 – Cosmic Lovers Reconnect

♦ שימי
אווירה מעולה. שמחתי על הסדנאות שבחרתי כי הן מאוד התאימו לתהליך שלי, טקס הפתיחה חיבר את הנפשות המשתתפות בצורה פנומנלית, בהתחלה בחרתי סדנאות לא נועזות במיוחד כדי ללמוד על עצמי, ללמוד לשחרר ולהתמודד עם הכאב אתו הגעתי, משקעים עלו ויצאו, מיתרי הרגש ניגנו ללא הפסקה, היה בכי, היה השלמה, היו אנשים מדהימים בכל פינה, בקצרה הגעתי , שקעתי, צמחתי, עפתי, חזרתי הביתה רגוע ושליו. כנס מומלץ, זהו תהליך רגשי, עדיף להגיע לבד ופשוט להיות.
 
♦ בר
הרגשתי מאד נעים ובטוח בכל המרחבים. וגם כשרציתי קצת שקט והתכנסות, מצאתי את הפינות בהן יכולתי למצוא את השקט שלי. הרגשתי מאד נוח אפילו שזו התכנסות ראשונה שלי. וואו. קשה לי לתמצת תהליכים רגשיים שלי והם גם בדר"כ ממשיכים הרבה אחר שההתכנסות מסתיימת. התמקדתי בהקשבה עצמית מול ריצוי אחרים וגם באי הנוחות שלי מול גברים שאני חושבת שמעוניינים בי וזה לא הדדי ולכן גורר הימנעות מצידי. אני מרגישה שהלכתי צעד קדימה לכיווני ולהקשבה העצמית שלי. יצאתי מההתכנסות עם אור בעיניים. מקום שהרגשתי בו בטוח, עם אנשים שמדברים בשפת הרגש, פחות ביקורתיות והרבה קבלה. הטקס פתיחה בתחילת הכנס היה מאד משמעותי בעייני. הדרך שבה נעשה ותוכן הדברים צבעו את כל ההתכנסות כמקום מכיל, בטוח ומאפשר. תודה על זה!
 
♦ צור
תחושה חמה ומחבקת, פעם ראשונה עבורי, אחרי היסוס בערב הראשון הרגשתי בטחון להעז ולהפתח. הגעתי עם המון חשש, התעכבתי ברישום עד לרגע האחרון אך שמח שעשיתי זאת. זה היה ממש עוצמתי עבורי, חוויתי חוויות חדשות, כבחור ביישן העזתי יותר, הידיעה ששם מותר להעז, לומר כן, לומר לא ולקבל לא בלי להפגע, וזו גישה מוכרת שם גרמה לי לתחושת בטחון. הופתעתי כי בדרכי חזרה הביתה בלי להבין מה הסיבה פשוט הרגשתי שמתפרק אך במובן החיובי של שחרור רגש. החלק הכי קשה עבורי היה קבלת הדחיה בסדנאות זוגיות מה שמונע להעז ולהשתתף. הבנתי שזו תחושה מוטעית לחשוש כי ישנם המון סיבות שדחיה זו לא המילה המתאימה ואין מקום לפגיעה. למדתי להתמודד וביום האחרון היה קל יותר. הצוות מדהים, הרגשתי בטוח  מכל הבחינות בכל ימי הסדנה
 
♦ ‪שמרית ‬
ואוו , שאפו, הרגשתי שפגשתי על ההתחלה כמה זוגות עיניים וזה היה לי מאוד נכון ומדויק ועבר מהר וחלק. קסם בהווייתו, איך לא ידעתי על כך קודם, איך חייתי 40 שנים בלי מיניות מודעת?
 
♦ רוני
אווירה מחבקת ונעימה, תחושה טובה. היה מדהים. בנוסף להתפתחות שלי גם פגשתי אהבה שמתפתחת בימים אלה. ממליצה בחום. אהבתי את השיחת פתיחה שהציבה גבולות ברורים ויחד עם זאת באה באהבה ואכפתיות
 
♦ לי
הייתה אוירה טובה ומאד מקבלת. הגעתי לבד עם טרמפ שלא הכרתי והתחלנו לדבר בנסיעה. זה היה ניקוי לב עבורי. יותר נכון פינוי שכבות המגינות על הלב. אני רגישה עם הרבה מגננות. הרגשתי שיש לי מקום מוגן שאני יכולה לבכות , לשיר, לרקוד ולשתף ללא שיפוט. ואני יכולה לסמוך על כל מי שעבד איתי, שיקף לי ותמך בי במסע הזה. ממליצה לבוא עם ראש פתוח ועם נכונות לעבוד.
 
♦ מירי
אווירה נעימה מאוד. המטרה שלי היתה להיות בסביבה של אנשים שמדברים איתי את אותה השפה, להעשיר את עצמי בידע, כלים נוספים שטרם הכרתי. אכן כך קרה, בחרתי בסדנאות שהיו מאוד נכונות ונתנו מענה מדויק למה שחיפשתי. גם הטקסים היו מרגשים ומקרבים וההלפרים היו מקסימים ביותר . זה מרחב פתוח, מאפשר, מחבק ומקבל
 
♦ דגנית
האווירה היתה מדהימה, היו חיבורים חדשים שיצאו ממרחב ההתכנסות. הרבה אסימונים נפלו והתחלתי לנהל את חיי בהתאמה. בואו עם כל מה שידעתם עד היום על עצמכם וגלו עצמכם מחדש. האווירה היתה פנטסטית.
 
♦ ‫אסי ‬‎‬
אני חוויתי את האווירה כמאוד נעימה ומחבקת, ומאמין שגם רבים מאלו שהגיעו בפעם הראשונה חווה אותה כך. לא כל כך ידעתי אם לבוא בכלל, ולא היו לי ציפיות ספציפיות בכלל. כשהגעתי אבל הרגשתי נורא מחובק, והמון אינטימיות עם אנשים. בסופו של דבר למדתי על עצמי: גם על הלב שלי: מערכות יחסים שלא שחררתי ותוקעות אותי, צללים כמו בושה, תרגלתי דפוסי היקשרות, ואת האומץ להיות מיני. בואו לנסות, סביר שממש תודו לעצמכם על זה. מקום לרפא ולחקור אינטימיות, מערכות יחסים, ומיניות.