צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

17-19/2/2022 – Oxygen - התכנסות לאומנויות הנשימה

♦ שלי
הרגשתי שעברתי מסע מאוד משמעותי שהציף לי ושחרר דברים. הגעתי להמון תובנות מאוד משמעותיות, ואני מרגישה כאילו ירדו לי כמה קילו מהנשמה. כנס משמעותי ביותר, ממליצה בחום. צריך כל חודש אחד כזה.
 
♦ ארנון
האווירה כמו תמיד הרגשה של בית שמותר לבחון בו את הגבולות שלך בלי שישפטו אותך
 
♦ ערן
אווירה טובה מאוד. עבודת נשימה היא עבודה מרתקת ומורכבת אשר לא מספיק מוכרת בארץ וכדאי להכיר. חלק גדול מהמנחים היה מקצועי והרחיב את הידע כל סדנא ולא רק הנחה תרגול. כחוויה כללית היה גם כיף וגם עמוק ומעשיר. תודה על כך שיצרתם התכנסות כזו
 
♦ דור
אווירה מאוד נעימה ומחייכת. הרגשתי שאני בעיקר פוגש את המחסומים שאני כבר מכיר. נוגע בהם שוב שוב ולא מצליח לעבור אותם. למדתי על עצמי שלנסות "לדחוף" את עצמי לא תמיד עובד לי, ולפעמים דווקא דרך הרכות אני מצליח למוסס את המחסום. לקחתי כמה כלים כמו נשימות הזהב ותרגול נשימות במקלחת קרה. הייתה לי חוויה ממש טובה, הרגשתי שפגשתי בעצמי הרבה דברים חדשים להתמודדות.
 
♦ מירי
אווירה נעימה, מקבלת, זורמת, הרגשתי בבית. בעיקר חוויתי והתנסיתי בחוויות חדשות והכרתי אנשים מעניינים וטובים
 
♦ עמיר
ניכר היה שהושקעה מחשבה רבה בתכנים ובהדרגה, היה מהמם, מרגש ומלמד. תודה לכל העוסקים
 
♦ סופיה
האווירה הכללית הייתה מדהימה, אנשים טובים. אהבתי את זה שהמנחים גם השתתפו בסדנאות אחרות. וואו נפרצו לי הסכרים, עברתי תהליך של ריפוי ממש, הכי צחוק עונג גיליתי עולמות חדשים עם הגוף שלי
 
♦ נעמה
אווירה נעימה ביותר, מרחב בטוח. זה גרם לי לשים יותר לב לנשימה בחיי היום היום ולימד אותי כלים לשימוש. עזר לי לשפר את ההבנה לגבי הגבולות שלי. התכנסות מומלצת מאוד! תודה רבה על שאתם יוצרים את המרחב והתוכן המדהימים האלה, תודה על ההשקעה עם הרבה הלפרים ומדריכים בזמן הסדנאות, הרגשתי מאוד בטוחה. ומחכה כבר לריקונקט
 
♦ עוז
לי היה מאוד מוצלח, הרגשה טובה. עברתי תהליך התבוננות פנימה והיו לי חוויות רגשיות וקוגניטיביות טובות. מומלץ מאד בזכות האוירה המקצועית, האכפתיות של המנחים והחום. תודה רבה, היה מאוד מוצלח
 
♦ גלי
היה לי ממש נעים וכיף. מאני עד עכשיו מרגישה עוד את ההשפעה. אני יותר בנוכחות, יותר נינוחה, יותר מכילה רגשות ותחושות. בזמן הכנס עצמו עברה לי האקזמה שלא הצלחתי לטפל בה במשך 4 חודשים עד אז. זה ממש הרגיש כמו קסם ועשה לי חשק לנצל כל הזדמנות שתהיה בעתיד להשתתף בפעילות דומה.
 
♦ שיר
אווירה מאוד מאוד נעימה, עיניים טובות בכל מקום. היה מדהים להיחשף וללמוד ברמת הטכניקה והתיאוריה עולמות שונים בנשימה, ובמיוחד חוויות עוצמתיות שחוויתי דרך ובתוך סדנאות שמהדהדות בי ומלוות מאוד. זו התכנסות קסומה, פותחת לב ומרחיבה נשימה במרחב מוחזק ומרגש מלא בתמיכה נהדרת. היה מדהיייםם מכל בחינה שהיא. פעם ראשונה בהפקה של מסעות הלב והתרגשתי כל כך, מהתוכן הנפלא ובעיקר מתחושת המוגנות והביטחון במרחב, היה לי מקום להיות אני ולהרגיש בידיים טובות. תודה!!
 
♦ נריה
אווירה כללית טובה מאוד. חוויתי פורקן רגשי, תחושת שייכות והעמקה בתחום הנשימה
 
♦ ניני
אווירה מדהימה ותחושה של ארגון מוקפד ומלא בסטייל. למדתי על טכניקות נשימה, גיליתי איזה אזורים בגוף שלי דורשים ריפוי ואיזון. כנס חובה. להיפגש ולהכיר את הנשימה ככלי ריפוי מדהים. תוכן מעולה, לוקיישן מעולה, ארגון מעולה ומלא בסטייל.