צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

16-18/3/2023 – תיבת נח Cosmic Lovers

♦ דליה
היה אחלה ונעים כמו תמיד. היה לנו ממש כיף יחד. הרגשנו שאנחנו כבר יודעים לצלול לעבודה ולהרוויח מכל סדנה. היה מקרב. זאת היתה הזדמנות נהדרת להפגש אחד עם השני, להתחדש, לנשום ולאהוב במרחב מונחה עדין ומוחזק. לרכוש עוד כלים למערכת היחסים ולמיניות שלנו. לעבוד כזוג בתוך קבוצה מוסיף לאנרגיה המשותפת. היה לנו ממש כיף ומומלץ.
 
♦ מרגלית
אווירה נעימה ומזמינה. היה משמעותי, מעצים. אחרי ההתכנסות נסענו באוטו הביתה וברמזור ראיתי זוג צעיר לא מוכר, פתאום הרגשתי שמשהו בנקודת המבט שלי אליהם השתנה בעקבות ההתכנסות. היה גם מקרב, הרבה מאוד תקשורת מילולית ולא מילולית ביני לבין בן זוגי. אני ממליצה לבוא לזוגות שמוכנים לעבור איזשהו תהליך התפתחות גם ברמה של כל אחד עם עצמו, בתוך זוג ואולי גם במרחב, מול זוגות/אנשים אחרים.
 
♦ רוני ועומר
אווירה טובה ונעימה. עברנו תהליך חשוב בזוגיות ובשגרה וקיבלנו כלים חשובים להמשך הדרך הזוגית. אנו ממליצים לזוגות לעבור את התהליך. יש חשיבות בהתכנסות כזאת לזוגיות 
 
♦ יובל
אווירה נעימה. פגשתי את כל מה שקשה ויפה בזוגיות שלנו. הרגשתי שקיבלתי כלים והזמנה לשינוי. היו לי חוויות למידה טובות וגם למידה מהקשיים. כנס עדין, מדויק ומעמיק. נותן לכל זוג להגיע בקצב והמקום שלו לתהליך. אין לחץ, השוואה או איזה סטנדרט שצריך להגיע אליו. צוות מנחים נעים, נגיש ויודע שמזמין ומלווה היטב את הזוגות
 
♦ עינת
אווירה נינוחה ונעימה. היה מאוד נעים להיות במרחב שהוא בפוקוס על הזוגיות שלנו -  אפשר פתיחות של ערוצי תקשורת חדשים, אפשרות להסתכל אחרת על הדברים. אם אתם מחפשים מקום בו אתם יכולים לפגוש את הזוגיות שלכם, להסתכל עליה בעיניים בלי פחד, להתמודד גם עם קשיים וגם להעצים אותה דרך תקשורת מיטבית, משחקיות,  עונג, לחקור סוגי מגע  ועל הדרך לרקוד, לצחוק, לפגוש, להתייעץ עם מנחים מעולים  - תיבת נח הוא באמת מקום שיעטוף אתכם ויחבר אתכם עוד יותר פנימה... מומלץ !
 
♦ שירה
הייתה אוירה ממש נעימה במרחב. קבלנו חשיפה לתכנים חדשים ורצון להעמיק בידע ובהתנסות. חיזוק הקשר עם בן הזוג כחוויה אינטימית, מקרבת ומיוחדת, הכרות עם אנשים חדשים ומגוונים. המרחב היה מאוד נעים ובטוח, צוות ההפקה היו מדהימים, קשובים ומכילים, המנחים שהיו גם במרחב תמכו
 
♦ עומרי
תחושה נפלאה. אפשר לזוגתי ולי להעמיק את ההיכרות ההדדית תוך חקר וסקרנות. דרך נפלאה להכיר את בן.ת הזוג שלך באספקטים נוספים. תמשיכו ככה. מאד מעריך גם את מדיניות המחירים ההוגנת מאד! מה שמאפשר לנו להגיע לעיתים יותר תכופות.
 
♦ יפית
היה רגוע ויפה. למדנו הרבה דברים חדשים והתנסות בחוויות חדשות שהשאירו טעם של עוד. יצאנו מלאים באנרגיות
 
♦ אלינור 
אווירה נהדרת. קרבה מאוד גדולה עם בן הזוג שלי. חוויית גדילה מאוד עמוקה בשילוב זמן שהות נעים, קרוב וסקסי. אתם עושים דבר אדיר בעולם. אני שנים אצלכם והסדנאות מתחדשות ומפתיעות. יש כמה קלאסיקות שחוזרות על עצמן ובצדק, אבל אתם דואגים שגם לוותיקים שכבר היו, יהיו סדנאות וחוויות חדשות. זה אדיר.
 
♦ יוני 
אווירה נעימה ומזמינה, של בועה שבה כולם באותה סירה ועוברים מסע ביחד. ההתכנסות היתה עבורנו מאוד עוצמתית ואינטנסיבית. עברנו חוויות חדשות, למדנו מהמנחים, שמענו ושיתפנו עם זוגות אחרים. לא הכל היה קל ונעים. היו משברים תוך כדי התהליך. העלו כאבים ישנים ותגובות שחשבתי שכבר נפתרו ונסגרו. בסופו של דבר, למרות הקשיים, יצאנו מחוזקים יותר. ההתכנסות הזו מומלצת לזוגות שרוצים להעמיק את הקשר הזוגי, לא מפחדים לקחת סיכונים, ומוכנים לעבור תהליכים ולהיות פתוחים לדברים חדשים.
 
♦ עדי
ממש נחמד. נתרמתי מאוד. היה מדהים גם לי וגם לבן זוג שלי. לגמרי ממליצה לזוגות